تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «رئیس الوزراء» مستند جدید می‌سازد

محمدرضا هاشمیان جدیدترین مستند خود را با موضوعی تاریخی تولید و روایت می‌کند.

به گزارش سینماخبر محمدرضا هاشمیان مستندساز، درباره جدیدترین فعالیت هنری خودگفت: این روزها درگیر تحقیق و پژوهش روی مستندی تاریخی هستم که مربوط به دوره رضاشاه است. ساخت اين اثر با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شکل گرفته و علاوه بر نویسندگی، کارگردانی و تهيه كنندگی کار هم برعهده خودم است.

وی افزود: این اثر به لحاظ پروداکشن و حجم در ابعاد وسیع خواهد بود.

هاشمیان در خصوص اولین نمایش این مستند سینمایی عنوان کرد: تلاش ما این است که اولین نمایش فیلم در جشنواره سينما حقیقت سال آینده باشد.

گفتنی است؛ آخرین مستند محمدرضا هاشمیان «رئیس الوزراء» بود که به گفته وی اکران موفقی در گروه هنر و تجربه داشت. این فیلم در بخش مستند سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما حضور داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «رئیس الوزراء» مستند جدید می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..