تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام «پنجمین دوره تربیت مربی قرآن کودک» ادامه دارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت نام پنجمین دوره تربیت مربی قرآن‌ کودک مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) گفت: ثبت‌ نام پنجمین دوره تربیت مربی قرآنی کودک در دو بخش مقدماتی و تکمیلی به صورت همزمان ویژه بانوان کاشانی با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی برنامه‌های آموزشی قرآنی انجام می‌شود.
وی با اشاره به تدریس مهدی فاضلی، فعال کشوری در زمینه کودک در این دوره گفت: تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط پذیرش در این دوره است.
مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) آغاز دوره تربیت مربی قرآنی کودک را ازهفته دوم مردادماه اعلام کرد و افزود: این دوره به مدت ۴۰ ساعت آموزشی و طی شش روز برگزار می‌شود.
حسن‌زاده هم‌چنین نحوه آموزش روانخوانی قرآن کریم به کودکان، حفظ جز ۳۰، آموزش نماز، روانشناسی کودک، قطار الفبا و حرکات را از عناوین دروس دوره برشمرد و افزود: در پایان این دوره آزمون شفاهی وعملی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگانی که حد نصاب امتیاز لازم را به دست آورند گواهی پایان دوره از طرف معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به شعبه دو بانوان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان به آدرس سه راه مدرس، ابتدای بلوار شهید مفتح، کوچه شهید قسمت‌کننده، وحدت ۹ و یا تماس با شماره تلفن های ۵۵۵۷۹۵۷۱- ۵۵۵۴۲۱۰۶، برای ثبت نام اقدام  کنند.

 انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام «پنجمین دوره تربیت مربی قرآن کودک» ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..