تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت بیش از ۵۰۰۰ نفر کردستانی در طرح نشاط معنوی

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰۰ نفر در طرح نشاط معنوی تابستانی حضور بهم رسانند، گفت: این طرح شامل برگزاری کلاس‌های قرآنی، بازی‌های متنوع و شاد با آموزه‌های مذهبی و برپایی اردو‌های از حرم تا حرم است.

شرکت بیش از 5000 نفر کردستانی در طرح نشاط معنوی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز، 25 تیرماه در حاشیه افتتاحیه طرح نشاط معنوی در امامزاده پیر محمد(ع) سنندج اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در سطح امامزادگان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه خدمات فرهنگی و مذهبی شایانی را به کلیه مردم استان ارائه می‌دهد، افزود: این خدمات شامل اجرای نیات در حوزه مساجد، خیرات و مبرات، کمک به تحصیل طلاب علوم دینی، کمک به بیماران و برگزاری طرح‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در جوار بقاع متبرکه و طرح نشاط معنوی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی با حضور نوجوانان سنندجی در امامزاده پیر محمد(ع) سنندج عنوان کرد: طرح نشاط معنوی خدمت اوقاف به مناطق محروم است.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰۰ نفر در این طرح تابستانی حضور بهم رسانند، بیان کرد: این طرح شامل برگزاری کلاس‌های قرآنی، بازی‌های متنوع و شاد با آموزه‌های مذهبی و برپایی اردوهای از حرم تا حرم در راستای آشنایی هرچه بیشتر با اماکن متبرکه استان است.
حجت‌الاسلام عباسپور در پایان با اشاره به اینکه در سال جاری برگزاری طرح نشاط معنوی کیفیت و کمیت بهتر و قبال قبول‌تری نسبت به سالیان گذشته دارد، یادآور شد: امیدواریم در اجرای این طرح با پذیرایی معنوی از نوجوانان در بقاع متبرکه بتوانیم خدمتی صادقانه به این مردم شریف و غیور ارائه بدهیم.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت بیش از ۵۰۰۰ نفر کردستانی در طرح نشاط معنوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..