تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسرائیل اطراف فرودگاه النیرب سوریه را هدف قرار داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با چند موشک یک پایگاه نظامی در اطراف فرودگاه النیرب در استان حلب را هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از منابع محلی اعلام کرد که حدود 10موشک به این پایگاه نظامی اصابت کرده است.
یک منبع نظامی با تایید این خبر گفت: رژیم صهیونیستی در پشتیبانی از تروریست های شکست خورده در استان های درعا و قنیطره با موشک یکی از پایگاه های نظامی در شمال فرودگاه النیرب را هدف قرار داده است.
از سوی دیگر یک منبع آگاه نظامی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا گفت: این حمله با هشت فروند موشک رژیم صهیونیستی انجام شده است.
نیرب نام روستایی واقع در جنوب شرق شهر حلب است که پایگاه های نظامی ارتش سوریه مستقر در اطراف آن، اردیبهشت ماه 97 نیز هدف موشک های هدایت شونده از نوع GBU۳۹ قرار گرفت که به نظر می رسید از جنگنده های F۳۵ رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
برخی رسانه ها نیز مدعی شدند، انبار مهمات و تجهیزات نظامی ارتش سوریه در شمال فرودگاه النیرب نیز در این حملات هدف قرار گرفته اند.
از سوی دیگر، برخی از رسانه ها در آن زمان مدعی شده بودند، حملات موشکی اردیبهشت ماه از طریق پایگاه های آمریکایی و انگلیسی در شمال شرق کشور اردن (جنوب غرب منطقه التنف در استان حمص) صورت گرفته که این خبر نیز بعدها تکذیب شد.
تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، با هدف آن صورت می گیرد که تروریست ها تحت حمایت این رژیم از حملات ارتش سوریهدر امان بمانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسرائیل اطراف فرودگاه النیرب سوریه را هدف قرار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..