تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در کویر

یک تن و 413 کیلو گرم تریاک و هروئین از قاچاقچیان مسلح درکویر خوسف کشف شد و شش قاچاقچی پس از درگیری با ماموران دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی درباره آخرین پیگیری ها برای دستگیری اشرار مسلح درگیری چهارشنبه گذشته با ماموران انتظامی خوسف گفت: در پی درگیری اولیه اشرار با ماموران در کویر خوسف و شهادت شهید ستوان دوم «ایمان یوسفی» و متواری شدن اشرار با یک دستگاه پرادو، عملیات تعقیب اشرار و قاچاقچیان در منطقه کویری این شهرستان ادامه یافت.

سردار «شجاع» افزود: مأموران اشرار را در کویر مشاهده کردند و با آنان درگیر شدند که تیراندازی ها چند ساعت به طول انجامید و وقتی با حجم آتش سنگین مأموران روبه رو شدند با پناه بردن به ارتفاعات و به جا گذاشتن خودرو متواری شدند که در عملیات پاک سازی از محل درگیری 797 کیلوگرم تریاک، 616 کیلوگرم هروئین، تعداد زیادی سلاح نیمه سنگین و سبک و مهمات به جا مانده از اشرار کشف شد.

وی اظهارکرد: در ادامه عملیات تعقیب اشرار، شش نفر از رابطان آنان با دو دستگاه خودرو دستگیر شدند و عملیات تعقیب قاچاقچیان مسلح مواد مخدر ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در کویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..