تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی ویوو نکس از تست مقاومت سر بلند بیرون آمد

کانال یوتیوب « JerryRigEverything » به تازگی اقدام به بررسی گوشی ویوو نکس اس کرده است.

ویوو نکس اس از نمایشگری 6.59 اینچی با رزولوشن 1080p و پنل امولد بهره می برد و به چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. علاوه بر این ویوو نکس به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز شده و البته سازنده یک قابلیت متفاوت را برای آن در نظر گرفته: دوربین سلفی بیرون جهنده.

این گوشی در دو مدل با ظاهری مشابه معرفی شده؛ نکس A و نکس S. عمده ترین تفاوت های آنها به چیپست (اسنپدراگون 710)، رم کمتر (6 گیگابایت) و حداکثر حافظه داخلی 128 گیگابایت در نکس A باز می گردد.

ویوو نکس

اخیراً کالبد شکافی این گوشی انجام شده بود که ساختار دوربین بیرون جهنده و نحوه کار آن را آشکار می کرد. اکنون زَک در کانال یوتیوب مشهور خود، Jerry Rig Everything اقدام به بررسی ویوو نکس اس کرده است.

همان طور که در این ویدیو مشخص است، این گوشی ساختاری شکننده دارد. اطراف آن را قابی فلزی احاطه کرده، در حالی که جلو و عقب آن به قابی از جنس شیشه مجهز شده اند. البته به نظر می رسد از بازیگوشی که زک با دوربین بیرون جهنده انجام می دهد نیز جان سالم به در می برد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم این ویدیو را مشاهده نمایید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی ویوو نکس از تست مقاومت سر بلند بیرون آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..