تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت هتل‌ها در تابستان تغییر نمی‌کند

محمدعلی فرخ مهر گفت: امسال قیمت‌ هتل‌ها ثابت بوده و هیچگونه تخفیفی از سوی اتحادیه ابلاغ نمی‌شود اما هرکدام از هتل‌ها برای جذب مسافران تخفیف‌هایی درنظر گرفته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محمدعلی فرخ مهر (نایب رییس جامعه هتلداران ایران و رئیس اتحادیه هتل‌داران تهران) در خصوص قیمت هتل‌ها در فصل تابستان گفت: طبق نتیجه‌گیری که در آخرین جلسه هیئت‌مدیره به آن رسیدیم؛ قرار این است که در تابستان امسال همانطور که افزایش قیمتی صورت نگرفته، هیچ تخفیفی نیز از سوی اتحادیه ابلاغ نشود. البته هتل‌ها هرکدام به‌صورت جداگانه می‌‌توانند تخفیف‌هایی را در نظر بگیرند.  

وی افزود: این تصمیم از آن جهت اتخاذ شده است که احتمال برگزاری جشنواره‌ای در شهریور ماه وجود دارد و اگر تخفیفی از سوی اتحادیه ابلاغ شود، این توقع به‌وجود می‌آید که در آن زمان خاص هم قیمت هتل‌ها با تخفیف در نظر گرفته شوند.

فرخ مهر در پایان گفت: البته تا پیش از این نیز تقریبا همه هتل‌ها تخفیف‌هایی ۲۰ تا ۳۰ درصدی را در نظر گرفته‌ بودند و در این فصل نیز همین وضعیت ادامه دارد و برای جذب مسافر تخفیف‌هایی درنظر گرفته می‌شود. اما همانطور که توضیح دادم، تخفیف‌های امسال از سوی اتحادیه ابلاغ نمی‌شود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت هتل‌ها در تابستان تغییر نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..