تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه فیش برگر فست فود سالم خانگی

فیش برگر

ماهی را پس از خرید بهتر است سریع مصرف کنید البته می توان ماهی را تا 2 ماه در فریزر نگهداری کرد. بهتر است جای اینکه ماهی را سرخ کنید به روشی دیگر و متفاوت آن را تهیه کنید تا طعم جدیدی را تجربه کنید. برگر ماهی بهترین انتخاب برای شما است و بچه ها هم عاشق طعم فیش برگر خواهند شد.

مواد لازم برای فیش برگر برای 4 نفر :

فلیه قزل آلا 200 گرم / شیر 200 میلی لیتر / پیازچه ساطوری / سیب زمینی آب پز 200 گرم / سس مایونز یک قاشق چایخوری / تخم مرغ 1 عدد /پودر نان خشک 25 گرم / آرد ذرت یا آرد سفید 4 قاشق غذاخوری / نمک و فلفل سفید به مقدار لازم / روغن مایع به مقدار لازم

طرز تهیه فیش برگر :

ماهی را به همراه پیازچه به مدت 5 تا 6 دقیقه در شیر بجوشانید، سپس ماهی را آبکش کنید و پیازچه هم نگه دارد. ماهی را با چنگال خرد کنید، سیب زمینی را هم پوره کنید، تخم مرغ را خوب بهم بزنید و سپس پودر نان، سس مایونز و ماهی خرد شده را به ان اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در آخر هم به مواد نمک و فلفل بزنید.

مایه را به شکل چهار برگر در آورید و درون آرد بغلتانید و حدود 1 ساعت درون یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. روغن را داغ کنید و فیش برگرها را حدود 10 دقیقه درون ان سرخ کنید. روغن ماهی را با حوله کاغذی و با نان همبرگری می تونید سرو کنید و از طعمش لذت ببرید.

» همچنین بخوانید :

طرز تهیه همبرگر با مایکروفر

طرز تهیه همبرگر شکم پر ساندویچ خوشمزه خانگی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه فیش برگر فست فود سالم خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..