تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی خبرگزاری مدیریت شهری گرگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان گفت: مانند چند شهر بزرگ ایران، شهرداری گرگان نیز صاحب خبرگزاری مدیریت شهری می‌شود.

وی گفت: داشتن یک رسانه مدیریت شهری یک فرصت بسیار مناسب برای شهرداری‌ها در انجام امور محوله است.

دادبود گفت: شهرداری گرگان نیز از مدت‌ها پیش در حال مطالعه و بررسی برای راه‌اندازی این خبرگزاری بود که به زودی تعدادی از روزنامه‌نگاران حرفه‌ای گلستان این رسانه را راه‌اندازی می‌کنند.

وی گفت: مدیریت شهری گرگان این امکان را می‌دهد که در مباحث جذب سرمایه‌گذار، گردشگری و امور شهروندی به نحو شایسته‌ای ورود کنیم.

دادبود گفت: خبر رسانی این رسانه منحصر به شهرداری و شورای شهر نیست و حوزه‌های مختلف اجتماعی، گردشگری، فرهنگ و هنر، کارآفرینی را در بر می‌گیرد.

دادبود گفت: برای بهبود عملکرد این خبرگزاری نیازمند همکاری و یاری همه رسانه‌ها و خبرنگاران گلستان هستیم ودر واقع این خبرگزاری خانه همه اصحاب رسانه استان است.

انتهای پیام/م

خبرگزاری مديريت شهری گرگان راه اندازی می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی خبرگزاری مدیریت شهری گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..