تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو شناگر مریوانی چهار نشان زرین طلای رقابت‌های پیوند اعضا کشور را کسب کردند

دو شناگر مریوانی چهار نشان زرین طلای رقابت‌های پیوند اعضا کشور را کسب کردندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های شنای پیوند اعضا بزرگسالان کشور در استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی آزادی تهران به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها در گروه‌های سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۹ سال، بالای ۶۰ سال با حضور استان‌های سراسر کشور در ماده‌های مختلف برگزار شد.

دو شناگر مریوانی به عنوان نماینده کردستان در این مسابقات شرکت کردند و با اقتدار به چهار نشان خوش رنگ و زرین طلا در رده‌های سنی مختلف دست یافتند.

" طیب طاهر پور" شناگر عنوان دار رقابت‌های جهانی و کشوری دو نشان طلا ۵۰ متر آزاد و کرال پشت و "فرهنگ خونده" در ماده‌های ۵۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر آزاد دو مدال طلا را به دست آوردند.

گفتنی است: رقابت‌های شنای پیوند اعضا بزرگسالان کشور با حضور هفت استان به مدت دو روز در استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ز

چهار نشان زرین طلای رقابت‌های پیوند اعضا کشور در دستان دو شناگر مریوانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو شناگر مریوانی چهار نشان زرین طلای رقابت‌های پیوند اعضا کشور را کسب کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..