تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ تولیدی غیرفعال کلاله فعال می شوند

ساعت: 08:38 منتشر شده در مورخ: 1397/04/25 شناسه خبر: 1386426

در صورت توافق بین بانک‌های عامل و صاحبان تولیدی های غیر فعال شهرستان کلاله، شش تولیدی غیر فعال این شهرستان به کار خود ادامه خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمدحمیدی به همراه علی علیزاده مدیر جهاد کشاورزی کلاله و شش نفر از مدیران واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی دهنه ظهر دیروز  با سرپرستان بانک ملی و ملت استان گلستان دیدار کرد.

فرماندار کلاله در خصوص این جلسه در گفتگویی اظهار داشت: در این نشست در مورد حل مشکلات واحدهای صنعتی کلاله و موانع پیش روی شش واحد تولیدی ناحیه صنعتی دهنه با بانک ها بحث و گفتگو شد.

وی افزود: در ادامه جلسه مسئولین واحدهای تولیدی نسبت به بیان مشکلات خود اقدام و نهایتا سرمایه گذاران و بانک های مذکور در خصوص چگونگی استفاده ازظرفیت های قانونی اخیر بویژه تبصره 16 قانون رفع موانع تولید به توافق رسیدند تا 15 شهریور مشکلات فی مابین حل شود.

فرماندار کلاله تاکید کرد: درصورت انجام توافقات انجام شده شش واحد تولیدی شهرستان ازحالت غیرفعال خارج شده و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

0 IMG 20180715 111026 551

0 IMG 20180715 111029 463

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ تولیدی غیرفعال کلاله فعال می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..