تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۳ میلیارد تومان برای پروژه چهاربانده خرم‌آباد - کوهدشت در نظر گرفته شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدموسی خادمی در سفر به شهرستان کوهدشت با اشاره به پروژه چهاربانده کردن مسیر خرم‌آباد - کوهدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این چهاربانده‌ها در قالب یک طرح تعریف می‌شوند که در حال حاضر همگی فعال‌اند، اما به‌دلیل اینکه در سال‌های قبل اعتبارات محدود بوده متناسب با برنامه زمان‌بندی پیش نرفته و در سال ۹۷ اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان برای این مجموعه در نظر گرفته شده‌است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی از چاه‌های آب بدون مجوز را مسدود کرده‌ایم، افزود: با توجه به محدودیت، حفاظت آب و از طرفی عادت مردم و تأمین معیشت آن‌ها از این راه نباید به یک‌باره آب را قطع کرد.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی، تغییر روند کشت و ترویج روش‌های جدید کشت از راه‌های حفاظت آب است، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی که در مورد تغییر روند کشت در استان داشته‌ایم، نسبت به سال گذشته موفق به کاهش مصرف آب در زمینه کشاورزی شده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه آب مورد نیاز این منطقه را باید تأمین کنیم، بیان کرد: در تلاش هستیم پروژه سد معشوره را اجرایی کنیم، اما با توجه به مشکلات اعتباری که در کشور وجود دارد نمی‌توان زمان مشخصی برای احداث آن تعیین کرد.

انتهای پیام/پ

پروژه چهاربانده خرم‌آباد - کوهدشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۳ میلیارد تومان برای پروژه چهاربانده خرم‌آباد - کوهدشت در نظر گرفته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..