تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات معاون سیما درباره تغییر مدیر شبکه افق و سریال مدیری/ «هفت» یک ماه دیگر پخش می‌شود

یمرتضی میرباقری معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه برنامه تلویزیونی «2018»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پیش تولید و نگارش سریال جدید مهران مدیری، گفت: در آخرین جلسه‌ با مهران مدیری، درباره کارهای آینده صحبت کردیم و پیش از این نیز او علاقه مند بود که به جز برنامه «دورهمی»، یک دوره ای هم وارد کار نمایشی شود.

وی ادامه داد: پیشنهادهایی ارائه داد و در مقابل شبکه‌هایی برای پخش سریال او کاندید هستند و برای آن مذاکراتی انجام شده است. در واقع این هنرمند عزیز پایگاه و جایگاه رسانه‌ای قوی در بین مردم دارد و همچنان کار خود را در صدا و سیما و در بخش نمایش ادامه می‌دهد.

میرباقری در خصوص نگارش فیلمنامه این سریال بیان کرد: متن این مجموعه تلویزیونی در مرحله طرح است و اگر طرح آن کامل شود درباره آن اظهار نظر خواهیم کرد.

معاون سیما در خصوص پخش برنامه تلویزیونی «هفت» عنوان کرد: علی فروغی مدیر شبکه سه سیما هفته گذشته جلسه‌ای با بنده داشت و درباره این برنامه اعلام آمادگی کردند تا یک ماه دیگر روی آنتن برود.

وی در ادامه در خصوص تغییرات مدیریتی در شبکه‌های سیما و حضور احمد مداحی به عنوان مدیر شبکه افق،  تصریح کرد: بخشی از این تغییرات مدیریتی مورد تایید است و قسمتی دیگر نه. هم اکنون رمضان نژاد با حفظ سمت، مدیریت شبکه پنج را برعهده گرفته و سرپرستی شبکه افق را دارد. درباره مدیریت جدید شبکه افق لیستی از مدیران برای انتصاب شبکه معرفی شده که نام احمد مداحی در آن اسامی وجود ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات معاون سیما درباره تغییر مدیر شبکه افق و سریال مدیری/ «هفت» یک ماه دیگر پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..