تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترازنامه و صورت های سود و زیان بانک قرض الحسنه مهر ایران منتشر شد

ترازنامه و صورت های سود و زیان بانک قرض الحسنه مهر ایران برای سال مالي منتهي به پايان اسفند ماه ۱۳۹۶، در راستاي سياست هاي ارتقاي شفافيت مالي، رعايت قوانين و دستورالعمل‌هاي ابلاغي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، منتشر شد.

به گزارش شمانیوز:  بر این اساس، با استقبال هموطنان از سبد محصولات بانک و کسب رضایت حداکثري مشتريان از خدمات و طرح هاي تسهيلاتي ارائه شده، منابع بانك نسبت به سال ۹۵ نزديك به ۸۳ درصد رشد داشته و تسهيلات پرداختي نيز نسبت به مدت مشابه با ۷۶ درصد افزايش مواجه بوده است.
در سال ۱۳۹۶ با تلاش های صورت گرفته تعداد سپرده گذاران بانک قرض الحسنه مهر ایران به بیش از ۵ میليون و سيصد هزار نفر ارتقاء يافت و نزديک به ۷۵۲ هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت شده است که تقريبا ۳۷ درصد تسهيلات پرداخت شده طي يکدهه فعاليت بانك را شامل مي شود.
بانک قرض الحسنه مهرایران از محل کارمزدهای خدمات الکترونیک بیش از ۱۶۶ ميليارد تومان درآمد كسب نموده كه اين ميزان نسبت به دوره قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.

منبع: روابط عمومی بانک مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترازنامه و صورت های سود و زیان بانک قرض الحسنه مهر ایران منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..