تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین رژه ارتش سایبری فرانسه در روز ملی باستیل

اولین رژه ارتش سایبری فرانسه در روز ملی باستیل

به گزارش خبرآنلاین، ارتش با این نمایش، نشان داد که دفاع سایبری یک اولویت ملی برای فرانسه به شمار می‌رود.{لینک}

فرماندهی سایبری فرانسه موسوم به COMCYBER دسامبر 2016 توسط وزیر دفاع تأسیس شد تا این کشور بتواند در برابر تهدیدات روزافزون در فضای مجازی دست بالا داشته باشد.

سه وظیفه اصلی COMCYBER، اطلاعات و رصد سایبری، حفاظت سایبری و انجام حملات سایبری، به‌عنوان راهی جدید برای مقابله با جنگ‌های نامتعارف تعریف‌شده است.

زمان ایجاد این تشکیلات اتفاقی نیست و پس از اتهامات گسترده از سوی آمریکا به روسیه مبنی بر دخالت سایبری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اعلام‌جرم رسمی علیه 12 تبعه روس، معنای خاصی می‌دهد.

قرارگرفتن واحد سایبری فرانسه در کنار سایر واحدهای نظامی در رژه معروف، نشان از عزم جدی این کشور برای مقابله با تهدیدات سایر کشورها در بخش زیرساخت‌های دیجیتال است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین رژه ارتش سایبری فرانسه در روز ملی باستیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..