تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری حیوان گرسنه با ترامپ بر سر یک طعمه!+فیلم

زد و خورد تماشایی ترامپ با یک سنجاب! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندی آمریکایی تصمیم گرفت به روش خاص خودش با دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورش شوخی کند. این شخص با آغشته کردن سر عروسک ترامپ به روغن بادام زمینی و آویزان کردن آن، سنجاب گرسنه اش را به جان  رئیس جمهور پرحاشیه انداخت.

بنا به گزارش اسپوتنیک پیش از اقدام طنز این شخص نیز، ویدئویی خنده دار از یک شیطنت رسانه ای درباره پاپ فرانسیس و ترامپ ساخته و در شبکه های اجتماعی پخش شد. فیلمی که در آن رئیس جمهور آمریکا مشغول ثبت یک عکس یادگاری با پاپ بود اما دوربین تنها دست های آنها را در کادر گرفته بود و نتیجه آن به  شکلی شد که گویا ترامپ به شوخی دستش را نزدیک دست پاپ برده اما با ضربه ای محکم تنبیه می شود و دستش را فورا پس می کشد.

بیشتر بخوانید:وقتی بامزگی ترامپ در یک مراسم رسمی گُل می‌کند! +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری حیوان گرسنه با ترامپ بر سر یک طعمه!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..