تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهادینه کردن فرهنگ قرآنی؛ یکی از مهمترین اهداف و وظایف بسیج

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه؛ پایگاه شهید هاشمی نژاد از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن در منزل یکی از بسیجیان پایگاه نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی؛ یکی از مهمترین اهداف و وظایف بسیج است. مهمترین کار فرهنگی، ترویج فرهنگ قرآنی است. باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که عمل به قرآن و قرآنی کردن رفتارهایمان در دستور کار قرار گیرد. با توجه به اهمیت قرآن در حوزه‌های فرهنگی و اداره امور جامعه باید ترویج فرهنگ قرآنی به صورت کامل اجرایی شود. در حقیقت ترویج فرهنگ قرآنی بر همه ما واجب است.

وی تاکید کرد: فردی که اهل قرآن باشد قطعا اهل تدبیر است و رفتار‌های او همراه با تدبیر است.

شیخ زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه قرآن کریم می‌آموزد انسان پیمان‌شکن نباشد، افزود: پیمان‌شکنی از اقدامات نکوهش‌شده قرآن کریم است. قرآن انسان را وادار می‌کند که به حق قضاوت کند لذا با در نظر گرفتن جمیع جهاد ترویج فرهنگ قرآنی یک وظیفه برای همه ماست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهادینه کردن فرهنگ قرآنی؛ یکی از مهمترین اهداف و وظایف بسیج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..