تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطبوعات چشم و گوش مردم هستند

مطبوعات موضوعات را با صداقت منتقل کنند.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان در دیدارامروز خود با هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان به مشکلات و مسائل حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: مطبوعات چشم و گوش مردم هستند  چرا که کشور در شرایط فعلی نیاز به همدلی و همگرایی دارد.

هاشمی افزود: عرصه خبرنگاری و مطبوعات عرصه‌ای سخت و پر دردسر است و فعالان حوزه خبرنگاری و رسانه به لحاظ اقتصادی مظلوم و محروم هستند، اما از هوشمندی و هوشیاری بالایی برخوردارند.

استاندار گلستان افزود: باید طرح رتبه بندی خبرنگاران به درستی صورت گیرد و مسئله یارانه‌های مطبوعاتی و کاغذ و همچنین راهکار‌های حل آن بررسی شود تا در مذاکرات بالادستی پیگیری لازم انجام شود.

هاشمی افزود: جامعه رسانه‌های استان باید فارغ از سیاست زدگی با وحدت فضای امید و نشاط را به جامعه تزریق نمایند.

وی ادامه داد: آموزش خبرنگاران مسئله پراهمیتی است که هر گونه همکاری لازم را در این راستای انجام می‌دهیم.

استاندار گلستان در پایان قول مساعدت مالی به خانه مطبوعات از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را داد و ابراز امیدواری کرد خانه مطبوعات بتوانند مباحث اقتصادی خود را حل و فصل نماید و بیش از پیش منشا اثر باشد.

انتهای پیام /گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطبوعات چشم و گوش مردم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..