تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشوری شدن طرح سامانه شناسه واریز دادگستری گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسن ثناگو معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری گلستان گفت: طرح ابتکاری سامانه شناسه واریز دادگستری گلستان، که با هدف تکریم ارباب رجوع، طراحی شده از امسال در حوزه‌های قضایی سراسر کشور راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این سامانه، شعب دادگستری و شورای حل اختلاف برای مبلغ واریزی به حساب سپرده دادگستری، شناسه واریز صادر می‌کنند و به این ترتیب هر گونه واریز به حساب سپرده دادگستری، منوط به ارائه این شناسه است.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری گلستان گفت: هر شناسه مربوط به یک پرونده است و فرد نمی‌تواند از یک فیش واریزی برای درج در چند پرونده، استفاده کند.

ثناگو گفت:: بدون شناسه پرداخت، پس دادن تمام یا بخشی از سپرده، پس از صدور قرار‌ها و احکام صادر شده در محاکم، زمان بر بود و هم دادگستری و هم مردم را دچار مشکل می‌کرد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری گلستان افزود: بر اساس اعلام معاونت مالی قوه قضاییه این طرح از ابتدای امسال به تدریج در استان‌های سراسر کشور در حال راه اندازی است.

آسان شدن ردیابی وجوه واریزی، افزایش سرعت شناسایی مشخصات واریز کننده و طرفین پرونده و جلوگیری از تضییع حق مردم و بیت المال از مزیت‌های سامانه شناسه واریز است.

انتهای پیام/م

طرح سامانه شناسه واریز دادگستری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشوری شدن طرح سامانه شناسه واریز دادگستری گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..