تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب پرخطر بهرام رادان

وحید سعیدی: ركورد منحصر بفرد بازی نكردن بهرام رادان در سریال‌ها با «رقص روی شیشه» كه برای شبكه نمایش خانگی ساخته می‌شود، در حال شكستن است. حتما این سریال واجد مختصاتی ویژه است كه بهرام رادان را ترغیب به پذیرش كرده؛ ظاهر امر اما دورنمای خوبی برای این بازیگر و نیز سریال بدست نمی‌دهد.

رادان بازیگر سخت گیری است و در نتیجه وقتی با پیشنهاد بازی در سریال‌های کارگردانان مطرحی که در این عرصه کار کردند مواجه می‌شود؛ بدون درنگ پاسخ منفی می‌دهد.

از بازیگری این گونه سخت‌گیر، به یك باره خبر می‌رسد با مهدی گلستانه قرارداد بسته است، این كارگردان و سریال «رقص روی شیشه» چه مزیتی نسبت به دیگران دارد؟ نقش ویژه‌ای برای رادان كنار گذاشته شده؟ اصلا مهدی گلستانه می‌تواند،كار ویژه را برای رادان رقم بزند؟

گاهی یك بازیگر به اقتضای شرایط، كاری خلاف میل انجام می‌دهد. یا به پول احتیاج دارد یا مدتی است از عرصه تصویر دور بوده، بعید می دانیم دلیل پذیرش «رقص روی شیشه» از سوی رادان نیاز مالی باشد. از طرفی، این بازیگر به تازگی در «آشفتگی» فریدون جیرانی و «سونامی» میلاد صدرعاملی بازی كرده و گفته می‌شود یكی از متفاوت‌ترین بازی‌های سال های اخیرش رقم خورده.

از آن سو، با رجوع به سرنوشت ستاره‌ها یادمان می‌آید كه بازار شبكه خانگی همیشه روی خوش به سوپراستارها نشان نمی‌دهد. حالا شرایط سخت‌تر از گذشته هم شده و به طور كلی بازار شبكه خانگی وضعیت خوبی ندارد. در این شرایط «رقص روی شیشه» كاری سخت برای جا افتادن دارد و پذیرش بازی در آن از سوی بهرام رادان كاری پر ریسك است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب پرخطر بهرام رادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..