تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود AUG Launcher PRO 1.9.7 – لانچر پر امکانات و بی نظیر اندروید !

دانلود امروز 1+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.9.7

دوست داشتن 1

AUG Launcher PRO v1.9.7 – اپلیکیشن لانچر پر امکانات و بی نظیر مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.49 دلار برای اولین بار در ایران

یکی از امکاناتی که کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی از لانچر های خود انتظار دارند توانایی شخصی سازی آن ها می باشد تا بتوانند هر چیزی را مطابق با نیاز های خود تغییر دهند. با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست شما را با یکی از بهترین لانچر های موجود در این زمینه آشنا سازیم. AUG Launcher PRO عنوان یک لانچر پر امکانات و حرفه ای با امکان شخصی سازی بسیار بالا مخصوص تبلت و گوشی لندروید می باشد که توسط G_K_R توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. سیستم شخصی سازی موجود در این اپ کمک می کند تا یک دسترسی نا محدود به برنامه های خود را با میانبر هایی ویژه برقرار کنید. برای اجرای سریع تنظیمات و یا استارت اپ ها دیگر نیازی به ابزار های جانبی نیست و قادرید میانبر های لمسی خود را با هر نوع حالتی ایجاد نمایید! پوشه های مختلفی را از آیکون های موجود ایجاد کنید و در هر زمانی به مجموعه ای از برنامه های مرتبط و همانند با یکدیگر دسترسی داشته باشید. شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های این لانچر را دیوار امن ایجاد شده بین کاربران اصلی دیوایس و دیگران دانست که هر نوع دسترسی غیر مجاز را به آسانی قطع می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه AUG Launcher PRO اندروید :

شخصی سازی بسیار بالای صفحه نمایش توانایی ایجاد میانبر های حرکتی با ژست های دلخواه خود ضربه زدن بر روی نمایشگر برای اجرای سریع برنامه های خاص حالت فوق العاده کاربر مهمان برای محدود سازی دوستانتان حالت مخفی و قفل کردن برنامه ها برای جلوگیری از ورود به حریم شخصی دسترسی به برنامه های مورد علاقه خود تنها با یک اشاره ایجاد پوشه هایی خاص از برنامه های پر استفاده امکان انتخاب آیکون پک های مختلف و متنوع

اپلیکیشن AUG Launcher PRO با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با هزاران دانلود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از لینک های مستقیم و پر سرعت سایت فارسروید دریافت نمایید ؛  در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v1.9.7 :

* توانایی شخصی سازی سایز آیکون ها
* رفع مشکلات برنامه

AUG Launcher PRO




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود AUG Launcher PRO 1.9.7 – لانچر پر امکانات و بی نظیر اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..