تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود News Reader Pro 2.6.0 – اپلیکیشن خبری سریع و ساده اندروید !

دانلود امروز 1+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷

2

نسخه 2.6.0

دوست داشتن 1

News Reader Pro v2.6.0 – اپلیکیشن خبری سریع و ساده اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار تقدیم شما عزیزان

دسترسی سریع به اطلاعات یکی از نیاز های ضروری افراد خاص جامعه است؛ به گونه ای که حتی ممکن است شغل آن ها وابسته به این خبر ها باشد! با توجه به این موضوع هر کسی سعی می کند به نحوی به اخبار جدید کشور خود و یا جهان دسترسی داشته باشد. بدین منظور تا کنون نرم افزار های گوناگونی در زمینه دسترسی به اخبار منتشر شده اند که قصد معرفی یکی از برترین آن ها را داریم. News Reader Pro عنوان یک اپلیکیشن سریع، ساده و روان برای دسترسی به اخبار سراسر جهان برای اندروید می باشد که توسط AppDawn توسعه و منتشر شده است. برنامه فوق با جمع آوری اخبار از منابع خاص خود کمک می کند تا به جدید ترین اخبار جهان دسترسی داشته باشید و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده نمایید. نوع اخبار دریافتی به دلخواه شماست و قادرید متناسب با نیاز هایتان منابع را فیلتر کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در این استارت اپ دسته بندی های موجود می باشد که یک دسترسی نا محدود و بی دردسر را برای کاربران فراهم می نماید. اگر چشمانتان ضعیف است سایز فونت ها را به دلخواه خود انتخاب کرده و از یک مطالعه بدون مرز نهایت لذت را ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه News Reader Pro اندروید :

دسترسی به مجموعه اخبار جدید سراسر جهان جمع اوری اخبار از منابعی دقیق و معتبر نمایش سریع اخبار به نسبت دیگر برنامه های مشابه تحت پوشش قرار دادن اخبار کشور های مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی دسته بندی اخبار موجود برای یک دسترسی سریع تر توانایی تغییر سایز فونت ها به دلخواه خود دسترسی به دو تم تیره و روشن حالت ناشناس در هنگام خواندن مقالات! محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن News Reader Pro با برخورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه نمایش سریع اخبار توانسته است با قیمت 0.99 دلاریش امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت پر بازدید فارسروید دریافت نمایید ؛ امکان استفاده بدون محدودیت زمانی از برنامه برای شما مهیاست.

تغییرات نسخه v2.6.0 :

* افزایش سایز تصاویر
* امکان تغییر مسیر آر اس اس ها
* حالت جذاب برای مطالعه مقاله
* به اشتراک گذاری اخبار

News Reader Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود News Reader Pro 2.6.0 – اپلیکیشن خبری سریع و ساده اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..