تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Document Scanner – PDF Creators 1.1.2 – اسکنر ساده و هوشمند اسناد اندروید !

دانلود امروز 1+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.1.2

دوست داشتن 1

Document Scanner – PDF Creators v1.1.2 [Mod Ad-Free] – اپلیکیشن اسکنر اسناد ساده و هوشمند اندروید
نسخه کامل و بدون تبلیغات برنامه تقدیم شما کاربران فارسرویدی

اسکنر ها را می توان جزو مهم ترین دستگاه های هوشمندی دانست که کمک می کنند انواع اسناد و یا نوشته ها را به نسخه های دیجیتال تبدیل کرد. معمولا اسکنر ها دارای قیمت بالایی هستند که خرید ان ها برای کار های روزمره مقرون به صرفه نیست؛ اما بی شک جایگزینی برای آن ها وجود دارد! Document Scanner – PDF Creators عنوان یک اپلیکیشن ساده و هوشمند برای تبدیل اسمارت فون های اندرویدی به اسکنر هایی قابل حمل می باشد که توسط Easy Mob Apps توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برای استفاده از این نرم افزار تنها کافیست دستگاه هوشمندتان را بر روی سند مورد نظر بگیرید و یک عکس از آن تهیه کنید ؛ پس از عکس برداری تصاویر به صورت خاصی پردازش می شوند و اسناد در قالب فایل های پی دی اف در اختیارتان قرار داده می شوند. لبه تمامی سند ها به صورت خودکار تشخیص داده میشوند و اگر نیاز باشد قادرید مرز ها را به صورت کاملا دلخواه جا به جا کنید. شاید بتوان یکی از پر طرفدار ترین امکانات موجود در این اپ را چاپ و فکس مستقیم اسناد دانست که باعث صرفه جویی در وقت کاربران می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Document Scanner – PDF Creators اندروید :

اسکن سریع و آسان تمامی اسناد تنها با یک لمس پردازش کاملا خودکار تصاویر و بر طرف سازی هر گونه تاری شناسایی خودکار لبه اسناد با امکان جا به جایی در صورت نیاز تنظیم اندازه صفحه پی دی اف متناسب با نیازتان اشتراک گذاری اسناد در قالب فرمت های PDF  و JPEG چاپ و اسکن مستقیم اسناد از طریق برنامه محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Document Scanner – PDF Creators با بهره مندی از امکانات مختلف و متنوع در یک محیط کاربری بسیار ساده توانسته است با هزاران دانلود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل و بدون تبلیغات آن را از وبسایت فارسروید دریافت کنید ؛ این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است.

تغییرات نسخه v1.1.2 :

* برطرف سازی مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

Document Scanner - PDF Creators




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Document Scanner – PDF Creators 1.1.2 – اسکنر ساده و هوشمند اسناد اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..