تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود BVL Applications Weather Premium 13.7 – برنامه هواشناسی دقیق و هوشمند اندروید !

دانلود امروز 2+

تاریخ انتشار یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 13.7

دوست داشتن 1

BVL Applications Weather Premium v13.7 – اپلیکیشن هواشناسی دقیق و هوشمند اندروید
نسخه پریمیوم به ارزش 4.99 دلار برای اولین بار در سایت های فارسی زبان

برنامه های هواشناسی جزو پر طرفدار ترین اپ های دیوایس های اندرویدی هستند که اطلاعات جوی را در هر زمان و مکانی در احتیار کاربران خود قرار می دهند. همین محبوبیت بسیار نیز باعث شده تا توسعه دهندگان مختلفی برنامه هایی با ویژگی هایی متنوع منتشر سازند. BVL Applications Weather Premium عنوان یک اپلیکیشن هواشناسی دقیق و هوشمندانه اندروید می باشد که توسط BVL Applications منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از منابعی بسیار دقیق کمک می کند به راحتی اطلاعات مختلف آب و هوایی را دریافت کرده و تمامی فعالیت های خود را بر اساس ان ها تنظیم کنید. هر نوع اطلاعاتی بر اساس مکان فعلی شما به نمایش در می آید که خود دقت این ابزار فوق العاده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. هر نوع تغییرات جوی به سرعت توسط منابع به دیتابیس این نرم افزار ارسال می شود تا بتوانید از بارش های سنگین و یا تغییرات شدید دما مطلع شوید. پیش بینی های موجود در این اپلیکیشن به دو صورت روزانه و ساعتی در اختیار کاربران قرار داده می شود که کاربران بدون هیچ گونه محدودیتی می توانند از هر دو آن ها استفاده نمایند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه BVL Applications Weather Premium اندروید :

شناسایی مکان فعلی و نمایش اطلاعات دقیق آب و هوایی انیمیشن های بسیار زیبا و گرافیکی برای افزایش هر چه بیشتر جذابیت استفاده از برنامه تغییر انیمیشن های موجود بر اساس تغییرات آب و هوایی نمایش شرایط فعلی آب و هوا با اطلاعاتی همانند درجه حرارت، سرعت و جهت باد، نقطه شبنم و … دسترسی به پیش بینی هایی دقیق به صورت ساعتی و روزانه محیط بسیار زیبا و کاربرپسند

اپلیکیشن BVL Applications Weather Premium توانسته است با بهره مندی از امکاناتی متنوع و دریافت اطلاعات از یک منبع دقیق امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v13.7 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

BVL Applications Weather Premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود BVL Applications Weather Premium 13.7 – برنامه هواشناسی دقیق و هوشمند اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..