تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون منزل ۷۰ متریِ زوج تهرانی؛ خانه‌ای پُر از آرامش

وب سایت چیدانه: خانه اگر آرام باشد، زندگی بدون دغدغه ادامه می یابد. زمانی که دکوراسیون داخلی منزل را با توجه به سلیقه خود انتخاب می کنید باید آرامش اولین رکن باشد. در این مطلب به خانه ۷۰ متری آیدا و سروش در تهران می رویم و با جزئیات منزل آنها بیشتر آشنا می شویم:

خانه آیدا و سروش در یک نگاه

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش!     تعداد افراد ساکن: ۲ نفر     شغل خانم خانه: معمار / شغل همسر: مدیر فروش بخش نفت و گاز     موقعیت شهر: تهران/ محله: شاهین جنوبی     متراژ فضا: ۶۸ متر مربع     سال ساخت: ۱۳۹۴     طبقه: اول     ملک: رهن کامل     تعداد اتاق خواب: ۲ خوابه     تعداد سرویس بهداشتی : یک حمام و یک دستشویی     سبک دکوراسیون: مدرن     رنگ های غالب: سبز، کرم، سفید، آبی     ویژگی برجسته طراحی: سادگی در عین زیبایی، آرامش و بکارگیری مناسبِ نور در همه فضاهای موجود     طراح: آیدا اسدزاده با نگاهِ عمیق به علایق مشترک با سروش کتابی     مدت زمان طراحی داخلی و خرید وسایل: حدود ۱.۵ ماه     هزینه دکوراسیون خانه: نزدیک به ۸۰ میلیون تومان

"تعریف هر سبک دکوراسیون داخلی، بر اساس منابع مختلف، متفاوت است."

انتخاب دکوراسیون منزل: رفع نیازهای مشترک ما در آشیانه

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش!
علت طراحی دکوراسیون منزل ما به این شیوه، نیازها و خواسته های هر دوی ما برای فضای زندگی موردعلاقه مان است که فضایی بسیار آرام، ساده بوده، ولی کسل کننده و یکنواخت نباشد. من سعی کردم در انتخاب رنگ ها، طرح مبلمان و وسایل و نحوه چیدمان به این نکته توجه کنم که خانه (یا به گفته ما "آشیانه") صرفا زنانه یا مردانه نباشد تا هم من و هم همسرم از این فضای مشترک به یک اندازه لذت ببریم و احساس تعلق خاطر کنیم.

چیدمان خانه ما چون برای شروع زندگی مشترکمان انجام می شد با شور و اشتیاق خاصی توام بود. فضای داخلی خانه به دلیل انتخاب رنگ ها بسیار دعوت کننده و نه ساکن و ملال آور است؛ در کمال کوچکی فضا، بسیار روشن و دل باز است.

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش!
فضای مورد علاقه آیدا و سروش در خانه دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش! 

فضای موردعلاقه من دکوراسیون نشیمن و فضای موردعلاقه همسرم اتاق دوم آشیانه است؛ چون می تواند با آرامش خاطر بیشتری ساز بزند و در کنار گل و گلدان های خانه باشد و هر دوی ما لذت ببریم.

 دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش!


توصیه زوج جوان: ترکیب رنگی را با احتیاط انتخاب کنید

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش!
تجربه خوبی که در رابطه با رنگ ها و ترکیب رنگی داشتیم این است که لطفا از برخی رنگ ها تنها به دلیل اینکه دوستشان دارید در دکوراسیون منزل استفاده نکنید و کاملا بسنجید که این رنگ انتخابی را برای تمام طول روز و شب و سال و ماه پذیرا هستید. رنگ های شدید و هیجان انگیز شما را به سمت زندگی آرام و سالم هدایت نمی کنند.

گیاهان آپارتمانی بخشی از زندگی ما

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش! 

در مورد گیاهان آپارتمانی باید بگویم که ما تعداد زیادی گل و گیاه هم در فضای داخلی خانه، هم در بیرون پنجره ها و بالکن داریم که زندگی ما هستند. واقعا تاثیر بسیار خوب و خوشایندی بر روحیه و حس خانه دارند و رنگ دهنده های عالی هستند. سر و کار داشتن با گیاهان برای من و همسرم بسیار لذت بخش است و به نوعی تمدد اعصاب محسوب می شود. گل های شاخه برید هم در خانه آیدا و سروش نقش مهمی دارند.

طراحی داخلی آشپزخانه ساده و مدرن

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش! 

دکوراسیون آشپزخانه مدرن سادگی کامل را به همراه دارد. کابینت مدرن کرم رنگ، با کاشی های بین کابینتی رنگ مشابه در ترکیب با صفحه کابینت به رنگ سیاه تضاد رنگی به وجود آورده است. لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال از نوع سیلور است.

نورپردازی در دکوراسیون غذاخوری چوبی

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش!
میز و صندلی چوبی در دکوراسیون غذاخوری دیده می شود و پارچه صندلی به رنگ سبز و کرم ترکیب رنگی دکوراسیون خانه را حفظ کرده است. آباژور ایستاده مدرن که از جنس استیل است، با ارتفاع بلند و انحنای پایه، روشنایی موردنظر را در هنگام صرف غذا تامین می کند.

دکوراسیون نشیمن سبز و نورانی


مبلمان راحتی به سبک مدرن و رنگ کرم در دکوراسیون نشیمن حضور دارد. استفاده از رنگ های سبز و آبی به عنوان رنگ مکمل در فضای داخلی خانه، انرژی و آرامش بیشتری به منزل می دهد. روشنایی طبیعی و نور مناسبی که از پشت پنجره های سرتاسری و از کنار پرده طرحدار می گذرد، روحی تازه به فضا بخشیده است. میز تلویزیون و میز جلو مبلی چوبی حس حضور اجزای طبیعی در خانه را کامل می کند. بخش سبز پارچه ای میز جلو مبلی با پشتی مبلمان مدرن ست است.

دکوراسیون اتاق موسیقی

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش!  

پرده سبز و ساده، گلدانی از بن سای گلیمی با نقوش سنتی و کوسن ایرانی با طرح کاشی کاری ایرانی، مبل تک نفره سبز رنگ، لوستر مدرن به رنگ یشمی، استند گل، رادیوی قدیمی و گدان های متنوع اجرایی از این اتاق موسیقی هستند که در تصویر دیده می شوند. همان طور که آیدا گفت این دکوراسیون موردعلاقه مرد خانه است.

دکوراسیون اتاق خواب با آرامش آبی دریا

دکوراسیون منزل 70 متری، کلبه آرام و عاشقانه آیدا و سروش!
در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی آنچه با یک نگاه به چشم می آید، روشنایی و آرامشی است که به دریای بی کران می ماند. پرده مدرن و ساده به رنگ آبی، سرویس خواب کرم رنگ و روتختی با طرح گل و آبی روشن اجزای اصلی دکوراسیون اتاق خواب آیدا و سروش هستند. به دکور بالای تخت توجه کنید، حروف اول اسم این زوج جوان است که نوشته هایی بدون شک عاشقانه و خاطره انگیز بر روی آن یادداشت شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون منزل ۷۰ متریِ زوج تهرانی؛ خانه‌ای پُر از آرامش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..