تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چارلی چاپلین در تهران/ فیلمی پربازیگر با لوکیشن های متعدد

کارگردان سینما با بیان اینکه اوایل یا اواسط مرداد ماه فیلمبرداری را آغاز کنیم، گفت: بین 25 تا 35 جلسه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفته ایم.

به گزارش سینماخبرمهدی آقابابایی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «چارلی در تهران» گفت: فیلمنامه این اثر برای بازیگران مورد نظر ارسال شده و منتظر جواب هستیم.

وی افزود:تا پایان این هفته یا اوایل هفته آینده قراردادها را منعقد خواهیم کرد و از سوی دیگر با عوامل پشت دوربین نیز در حال رایزنی هستیم.

آقابابایی ادامه داد: با این روند پیشروی در کار فکر می کنم اوایل یا اواسط مرداد ماه فیلمبرداری را آغاز کنیم.

وی با اشاره به تعداد جلسات فیلمبرداری«چارلی در تهران» بیان کرد: ما با فیلمی پربازیگر و پر لوکیشن روبرو هستیم چون شرایط نمایش، میدانی است و در کل اثری شلوغ و سنگین محسوب می شود از این رو بین 25 تا 35 جلسه فیلمبرداری در نظر گرفتیم.

وی افزود: سی درصد لوکیشن های«چارلی در تهران» در تهران و بقیه در کرج خواهد بود.

آقابابایی در خصوص موضوع فیلمش اظهار داشت: قصه فیلم در مورد شخصی بنام سلیم (چارلی) است که بازیگری قدیمی است و به واسطه یک سری اتفاقات با لباس چارلی چاپلین در مکان های مختلفی ظاهر می شود و... .

لازم به ذکر است؛ «چارلی در تهران» را مهدی آقابابایی کارگردانی می کند و رحمان رضایی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چارلی چاپلین در تهران/ فیلمی پربازیگر با لوکیشن های متعدد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..