تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خون من، راه کربلا را باز می‌کند(حدیث دشت عشق)

شهید «عباس بروغنی» در سال 1334 در روستای کویری بروغن از توابع سبزوار، به دنیا آمد. وی دوران تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش گذراند و دوره دبیرستان را در سبزوار توام با کار سپری نمود. شهید بروغنی بعد از پیروزی انقلاب در تشکیل انجمن اسلامی و جهاد سازندگی شرکت داشت و در طی انقلاب فرهنگی دانشگاه‌ها در مبارزه با جریان انحرافی و مخالف خط امام فعال بود. وی با شروع جنگ تحمیلی داوطلبانه عازم جبهه‌های نبرد حق علیه کفر شد و در عصر روز دهم تیر ماه 1360 در کربلای چغالوند شهید شد. بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید به شرح زیر است: هدف انسان از تمامی کارهایش قربتاً الی الله باید باشد، مشاهده می‌شود که تنها در حکومت اسلامی یا یک دولتی که عدل الهی بر آن حاکم باشد و یا سازمان و تشکیلاتی که اصول اسلام بر آن حکمفرما باشد می‌توان به خدا نزدیک شد، و با توجه به وجود چنین حکومتی است که اسلام و اسلامیان عزیز و عزتمند خواهند شد و نفاق و منافقین ذلیل و خوار خواهند شد.برادران عزیزم علی و حسین: شما هر دو معلم هستید و نسبت به آنهایی که آنجا بودند و می‌دیدم که متعهد هستید البته باید باشید در مقابل هیچ عمل غیر اسلامی هرگز سکوت و سازش نکنید، حتی به قیمت از دست دادن شغلتان و یا با ریختن خونتان.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خون من، راه کربلا را باز می‌کند(حدیث دشت عشق)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..