تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی کاراته کاران ایران در آسیا

تیم ملی کاراته ایران با غلبه بر عربستان به نشان طلای کومیته تیمی رقابت‌های قهرمانی آسیا دست پیدا کرد و برای دومین دوره متوالی قهرمان قاره کهن شد.

پانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که روز جمعه ۲۲ تیرماه به میزبانی اردن و با حضور ۳۱۴ کاراته کا از ۲۹ کشور در امان آغاز شده بود در نهایت با قهرمانی تیم کشورمان در کومیته تیمی و انفرادی مردان به پایان رسید. تیم اعزامی کشورمان در مجموع مردان و زنان بعد از ژاپن نایب قهرمان شد. در آخرین روز این مسابقات رقابت‌های کومیته تیمی برگزار شد که تیم کشورمان در مبارزه پایانی ۳ بر صفر عربستان را شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد. این تیم با برتری برابر چین تایپه، پاکستان، عراق و ژاپن به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود. در مبارزه نهایی بهمن عسگری، مهدی خدابخش و صالح اباذری به روی تاتامی رفته و پیروز از میدان خارج شدند. تیم کشورمان در این دوره از مسابقات موفق به سب چهار طلا، یک نقره و سه برنز شد. کومیته تیمی(ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، صالح اباذری، سجاد گنج زاده، کیوان بابان و حیدری) ، حمیده عباسعلی، مجید حسن نیا و صالح اباذری ۴ مدال طلا، علی اصغر آسیابری یک مدال نقره، مهدی خدابخشی، شیما آل سعدی و کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی پور, نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده نیز ۳ مدال برنز کسب کرده‌اند. تیم ملی کاراته مردان ایران سال گذشته نیز قهرمان آسیا شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی کاراته کاران ایران در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..