تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




العبادی: برخی طرف‌ها، بنزین روی آتش می‌ریزند

نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه مقابله با هرگونه حمله به مراکز و نهاد‌های دولتی ضرورت دارد، از نیرو‌های امنیتی این کشور خواست که به جای استفاده از گلوله از وسایل دیگری برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کنند.


به گزارش فارس تظاهرات یک هفته اخیر در چند استان جنوبی عراق که در اعتراض به ضعف خدمات‌رسانی دولت، بیکاری و قطعی آب و برق و فساد اداری-دولتی آغاز شده، امروز نیز ادامه یافت.

با ادامه یافتن ناآرامی در استان‌های جنوبی، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، عصر امروز (یکشنبه) با وزرای کابینه و فرماندهان نیرو‌های امنیتی تشکیل جلسه داد.

وی در جمع وزرای امنیتی و روسای دستگاه‌های امنیتی این کشور گفت: «جنگ اصلی ما این است که برای مقابله با تروریست‌ها در آمادگی کامل باشیم.»

نخست‌وزیر عراق افزود: «مقابله با حمله به نهاد‌های دولتی ضرورت دارد و هرکس از دفاع در برابر این نهاد‌ها خودداری کند، سست عنصر است.»

العبادی تصریح کرد که به اطلاعات دقیقی برای جدا کردن شهروندان حقیقی که به دنبال مطالباتشان هستند، با کسانی که نهاد‌های دولتی را آتش می‌زنند، نیاز است.

نخست وزیر عراق همچنین گفت: طرف‌هایی وجود دارند که می‌خواهند با ارتکاب جنایات سازمان یافته در عراق، نآرامی‌های کشور را تشدید کنند.

او همچنین از نیرو‌های امنیتی خواست که برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان به جای استفاده از گلوله، از وسایل دیگری استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «العبادی: برخی طرف‌ها، بنزین روی آتش می‌ریزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..