تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات رایگان به معلولان و سالمندان در هفته بهزیستی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم همزمان با هفته سازمان بهزیستی برنامه‌های از سوی مراکز ارائه خدمات به معلولان و سالمندان پیش بینی شده است.

مرکز تخصصی آرمان-شایان به صورت هیئت امنای و توسط خیرین در سال 94 احداث و مورد بهره‌برداری قرا گرفته است و این مرکز زیر نظر بهزیستی بوده و به صورت هیات امنایی اداره می شود.

این مرکز شامل 12 بخش خدماتی از جمله خدمات پزشکی، دندانپزشکی، داروخانه، فیزوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسایی، بینایی سنجی، ارتوپدی، مرکز روزانه سالمندان، واحد مشاوره معلولان و خانواده هایشان، مرکز روزانه اوتیسم و مرکز آزمایشگاه تشخیص طبی است.

کیوان دواتگران مدیر این مرکز به ارائه خدمات به معلولان و سالمندانی که توان پرداخت هزینه‌های درمانی و پزشکی خود را ندارند اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته با بهزیستی شهر تهران، افرادی که توسط بهزیستی معرفی شوند به صورت رایگان تحت درمان قرار می‌گیرد.

مدیر کل سابق دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی همچنین به ارائه خدمات رایگان به بیماران ام اس اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه امضا شده بین مرکز و انجمن ام اس، خدمات به این بیماران به صورت رایگان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن هفته بهزیستی خدماتی رایگان برای در نظر گرفته شده است به طوری که در این ایام خدمات مشاوره‌ای و تخصصی به خانواده‌ها دارای معلول ارائه می‌شود.

دواتگران همچنین به ارائه خدمات درمانی به گروه‌های مختلف در ایام سال خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات رایگان به معلولان و سالمندان در هفته بهزیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..