تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه براتیسلاوا در استان کردستان برپا شد

برای اولین بار در کشور؛

سهیلا شیخی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:این نمایشگاه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن تصویرگران ایران در سنندج برپا شد.
وی افزود: در این نمایشگاه ۴۲ اثر از هنرمندان داخلی وخارجی که شامل ۲۹ کتاب تصویرگری از تصویرگران اسلواکی و ۱۳ اثر برگزیده از تصویر گران برتر ایرانی در بخش کودک ونوجوان در معرض دید علاقمندان قرارگرفته است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بیان کرد:آثار ارسال شده هنرمندان به این نمایشگاه توسط داوران انتخاب و از طریق انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کشور اسلواکی ارسال می‌شود.
شیخی گفت: در حاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزشی تصویرگری علیرضا گلدوزیان نیز با هدف بالا بردن سطح توانایی هنرمندان استان کردستان از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز ۲۵ تیر در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.
وی در پایان  اظهارداشت: نمایشگاه آثار منتخب دو سالانه براتیسلاوا از ۲۴ تا ۳۰ تیر ۹۷  هر روز  از ساعت ۹ تا ۱۲ و ساعت ۴ تا ۸ عصر در سینما بهمن سنندج میزبان بازدید علاقمندان است.
گفتنی است؛ جشنواره این مسابقه در کشور اسلواکی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

نمایشگاهی از آثار منتخب دو سالانه براتیسلاوا در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه براتیسلاوا در استان کردستان برپا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..