تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک به هم نوع از با ارزش ترین کارهاست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور و روسای سازمان امداد و جوانان گفت: کمک به هم نوع یکی از با ارزش ترین کارهاست که جمیعت هلال احمر برای خدمت رسانی بهتر باید افراد داوطلب را با جدیدترین روش های کمک رسانی آشنا کند تا در مواقع حوادث شاهد کمترین خسارت جانی و مالی باشیم.

آیت الله مکارم شیرازی اعتماد مردم را مهمترین سرمایه جمعیت هلال احمر دانست و با تاکید بر اطلاع رسانی از اقدمات انجام شده از سوی این جمعیت بیان کرد: اگر بخواهید اعتماد مردم را حفظ کنید باید با یک اطلاع رسانی دقیق گزارشی از خدمات خود در حوادثی از جمله پلاسکو و خدمت رسانی در ایام اربعین را به مردم ارائه دهید.

وی با تاکید بر برگزاری رزمایشی برای سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در مواقع بحرانی عنوان کرد: اگر آمادگی کامل و مناسبی در شرایط بحرانی نباشد شاهد هدر رفت بسیاری از امکانات و نیروی انسانی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: باید به داوطلبان جمعیت هلال احمر آموزش داده شود که با یک برنامه ریزی دقیق از ظرفیت های محدود این جمعیت به بهترین شکل استفاده کنند.

در ابتدای این دیدار آقای پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تبیین اقدامات و فعالیت های انجام شده در این جمعیت تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی، ترویج روحیه نوع دوستی و ارتقا فرهنگ سلامت همواره اولویت های جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام/ح

هلال احمر نماد انسان دوستی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک به هم نوع از با ارزش ترین کارهاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..