تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۲ کیلوگرم تریاک از سوداگر مرگ در زنجان/ محموله قاچاق سیگار خارجی در زنجان توقیف شد

ساعت: 16:30 منتشر شده در مورخ: 1397/04/24 شناسه خبر: 1386429

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری وتوزیع مواد مخدر توسط فردی درمخفیگاه خود در زنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی 2 کیلو965گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدازمردم خواست درصورت مشاهده مواردی درخصوص سوداگران مرگ با تلفن 128تماس واعلام کنند.

وی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودرو حامل سیگار قاچاق درشهرستان خدابنده خبرداد وگفت : ازاین خودرو 250 هزارو 200 نخ سیگارکشف شد.

کردلو بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در محور بیجار‌- قیدار به یک دستگاه سواری پیکان، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی 250 هزار 200 نخ سیگار قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه بیش از 600میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این رابطه 1دستگاه خودرو توقیف متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۲ کیلوگرم تریاک از سوداگر مرگ در زنجان/ محموله قاچاق سیگار خارجی در زنجان توقیف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..