تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندلسی کردن ایران و ترویج بی حجابی یکی از اهداف دشمنان است/ حجاب مصونیت است نه محدودیت

ساعت: 16:46 منتشر شده در مورخ: 1397/04/24 شناسه خبر: 1386477

امام جمعه میاندوآب گفت: کشور اندلس را با بی حجابی از بین بردند و اگر زمانی در کشوری فرهنگ حجاب نباشد، در آنجا بی غیرتی حاکم شده و در نتیجه دشمنان به راحتی به اهداف خود دست می یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در همایش ملی حجاب و عفاف در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به نقشه های شوم و توطئه های دشمنان برای مقابله با فرهنگ حجاب و عفاف، اظهار کرد:  دشمن بر روی این موضوع برنامه ریزی کرده و می خواهد اهداف خود را عملی سازد و باید هوشیار بود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به موضوع اندلس یا همان اسپانیای کنونی، افزود: اندلس کشوری مسلمان بود که دشمنان اسلام برای از بین بردن اسلام در آن نقشه کشیده و اندلس را از بین بردند.

وی با بیان اینکه ابتذال فرهنگی و اختلاف افکنی توطئه دشمنان اسلام برای نابود ساختن اندلس بود، گفت: دشمنان اسلام برای عملی کردن اهداف خود در اندلس، به هفت راهکار رسیدند که دو مورد از آنها ابتذال فرهنگی و اختلاف افکنی بود.

حسن زاده با تاکید بر اینکه فرهنگ حجاب و عفاف مانع از ترویج فساد و ابتذال است، تصریح کرد: آنها روی این موضوع کار کردند که اگر حجاب را از بین ببرند، شهوترانی افزایش یافته و در نتیجه خود به خود به اهداف خود می رسند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه حجاب هم برای آقایان است و هم برای بانوان، اظهار کرد: کشور اندلس را با بی حجابی از بین بردند و اگر زمانی در کشوری فرهنگ حجاب نباشد، در آنجا بی غیرتی حاکم شده و در نتیجه دشمنان به راحتی به اهداف خود دست می یابند.

وی با تاکید بر اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، افزود: بانوان ایران اسلامی باید حجاب فاطمی و زینبی داشته باشند و حجاب ارزش ماست و محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و بانوان عفیف و ارزشمند از حجاب خود دفاع می کنند.

 حسن زاده با بیان اینکه دیگر راهکار دشمنان برای از بین بردن اندلس، اختلاف افکنی بود، تصریح کرد: باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه بود.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به توطئه های دشمنان در فضای مجازی، بر لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تبلیغ آن در فضای مجازی تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندلسی کردن ایران و ترویج بی حجابی یکی از اهداف دشمنان است/ حجاب مصونیت است نه محدودیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..