تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری به فعالیت در ورزش قهرمانی ادامه می‌دهد/ ممانعت از انحلال تیم‌ها به شرط کاهش هزینه‌ها و استفاده از بازیکنان بومی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در جلسه امروز شورای شهر تبریز بعد از ارائه پیشنهاد شهرداری مبنی بر تیم داری در ورزش قهرمانی با استفاده بیشتر از ظرفیت بومی و کاهش هزینه‌‌ها نسبت به سال قبل، این پیشنهاد با موافقت اکثریت اعضای شورا تصویب شد.

گفتنی است در جلسه امروز اکثریت اعضای شورا با انحلال ورزش قهرمانی شهرداری مخالفت کرده و خواستار تداوم تیمداری باشگاه شهرداری در رشته‌‌هایی همچون، والیبال ، بسکتبال، فوتبال و دوچرخه سواری شدند.

بسکتبال شهرداری تبریز با قهرمانی در لیگ برتر امسال به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور میابد و تیم‌های والیبال و دوچرخه‌سواری نیز به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری به فعالیت در ورزش قهرمانی ادامه می‌دهد/ ممانعت از انحلال تیم‌ها به شرط کاهش هزینه‌ها و استفاده از بازیکنان بومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..