تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس لاکچری با نگاه گیشه‌ای مردم را اغفال نکنند/ معوقات فرهنگیان بازنشسته با حقوق تیر پرداخت می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

مدارس لاکچری با نگاه گیشه ای مردم را اغفال کنند/ معوقات فرهنگیان بازنشسته با حقوق تیر پرداخت می شودبطحایی گفت: با مدارسی که با نگاه گیشه‌ای مردم را اغفال می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایى وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران و در حاشیه افتتاحیه المپیاد زیست شناسی  2018  درباره فعالیت مدارس لاکچرى در پایتخت در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این مدارس ظاهرى شیک داشته، اما از درون تفاوتى با مدارس معمولى ندارند.

وی ادامه داد: بخشى از زدودن این مواردى که نظام آموزشى را تهدید مى کند به خانواده‌ها برمی‌گردد و  آن‌ها باید هوشیارتر باشند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد:  شعار‌ها و تبلیغاتى که توسط مسئولان  معدود مدارس مشاهده مى شود با آنچه در عمل اتفاق مى‌افتد، تفاوت بسیارى دارد.

بطحایی بیان کرد: نظارت هاى آموزش و پرورش به طور مستمر ادامه دارد و با مدارسى که بخواهند به طور گیشه اى مردم را اغفال کنند و آن‌ها را از محتواى آموزشى اصیل منحرف کنند، برخورد مى کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات بازنشستگان گفت: امیدواریم معوقات فرهنگیان بازنشسته با حقوق تیرماه پرداخت می‌شود.

المپیاد زیست شناسی امسال از منحصر به فردترین المپیادهاست

وی درباره برگزاری المپیاد جهانی زیست شناسی در کشور گفت:  در شرایطی که دشمنان فضاسازی و هجمه وارد می کنند این المپیاد با حضور 71 کشور از منحصر به فردترین المپیادهاست و 23 کشور از کشورهای شرکت کننده جز کشورهای اروپایی  محسوب شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برگزاری این المپیادها بر خلاف تمام فضاسازی‌ها و دشمنی‌ها، نشان می‌دهد که ایران کشوری مقتدر، آرام و صلح‌دوست است.

وضعیت پوشش تحصیلی دانش آموزان افغانی در سال تحصیلی جدید

بطحایی در خصوص ثبت نام دانش‌‌آموزان افغانستانی در مدارس ایرانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: در سال تحصیلی آینده  همچون سال گذشته حمایت همه‌جانبه‌ای از همه فرزندانی که در سن تحصیل در کشور هستند به ویژه اتباع افغانستانی خواهیم داشت تا دانش‌‌آموزان افغانستانی در کشور از تحصیل محروم نماند و  تلاش می‌کنیم موانع سر راه تحصیل آنها رفع شود.

وزیر آموزش و پروش درمورد  توجه به مهارت محوری به جای تکلیف محوری گفت: یکی از نقایص آموزش و پرورش ما این است که  تکالیف آموزشی و محفوظاتی فراوانی که به دانش‌آموزان به ویژه در دوره ابتدایی آموزش داده می شود جایگزین  توسعه مهارت‌های زندگی شده است؛ مهارت‌هایی که دانش آموزان  بیرون از مدرسه به آن نیاز دارند‌.

بطحایی  با اشاره به اینکه   رقابت‌های فردی موارد مخرب بسیار زیادی را در فرآیندهای تعلیم و تربیت داشته است، گفت: آموزش و پرورش برای رفع این انحرافات برنامه دارد تا این موارد رفع شود و آموزه‌های تعلیم و تربیت اصیل اسلامی را جایگزین محفوظات باشد.

وزیر آموزش و پرورش از اجرای سه برنامه جدید آزمایشی به طور فراگیر از ابتدای سال تحصیلی خبر داد و تصریح کرد:  یکی از این برنامه ها مهارت‌های یدی است تا زمینه اشتغال و کارآفرینی افزایش یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس لاکچری با نگاه گیشه‌ای مردم را اغفال نکنند/ معوقات فرهنگیان بازنشسته با حقوق تیر پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..