تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم| توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره فرار متهم ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردی ثامن الحجج

فیلم| توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره فرار متهم ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردی ثامن الحجج

جامعه > قضایی - محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه درباره فرار یکی از متهمان 12 هزار و 300 میلیاردی در پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج توضیح داد. او درباره ابهامات دیگر پرونده از جمله مجوزهایی که بانک مرکزی به این موسسه داده نیز توضیح داد.

غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه درباره فرار یکی از متهمان پرونده ثامن الحجج توضیح داد و گفت این متهم هرگز بازداشت نشده و هنوز هم مشخص نیست کجاست. به گفته این مقام قضایی، در حال حاضر، متهم مزبور به صورت غیابی مورد محاکمه قرار گرفته، کیفرخواست به صورت غیابی صادر شده و دادگاه به اتهامات او به صورت غیابی رسیدگی می کند.

231 42

دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم| توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره فرار متهم ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردی ثامن الحجج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..