تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین ربات برای گل‌های خانگی/ عکس

دانش > فناوری - این ربات می‌تواند مشکل گیاهان آپارتمانی را برای همیشه حل کند.

به گزارش خبرآنلاین، با قراردادن گل داخل ربات Hexa خیالتان از هر بابت راحت می‌شود، چراکه نه‌تنها در برابر آفتاب اضافی از گل محافظت می‌شود، بلکه به گفته «تیانکی سان» مدیر کمپانی رباتیک Vincross، در صورت فراموشی، آب به مقدار لازم به گل داده می‌شود. {لینک}

گل در بالای سر این ربات 949 دلاری جای می‌گیرد و تجربه‌ای جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا مشکلات معمول برای گیاهان آپارتمانی رفع شود.

«تیانکی سان» می‌گوید از گیاه آفتابگردان مرده الهام گرفته و Hexa را طراحی کرده است. وی گفت: به این فکر کردم که چرا آفتابگردان مرده است و باید حرکت می‌کرد تازنده می‌ماند و به همین خاطر ربات را ابداع کرد تا جلوی مرگ‌ومیر گیاه را بگیرد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین ربات برای گل‌های خانگی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..