تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر مردم در جریان تلاش‌های دولت قرار بگیرند، فارغ از نتیجه، قدردان خواهند بود

حاشیه‌ای بر متن یک دیدار صمیمی؛ ارسالی جدید وزیر ارتباطات +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته وزرای کشور در محضر رهبر معظم انقلاب حاضر شدند و دیدار صمیمانه ای داشتند، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشورمان صفحه اینستاگرام خود را با یکی از سخنان رهبری به روزرسانی کرد.

در ادامه متن و تصویر ارسالی آذری جهرمی را مشاهده می‌کنید:

"حاشیه‌ای بر متن یک دیدار صمیمی"
مثال فوتبالی رهبر معظم انقلاب: اگر مردم در جریان تلاشهای دولت در حل مشکلات اقتصادی قرار بگیرند، فارغ از نتیجه، قدردان خواهند بود. مثل بازی فوتبال ایران در #جام_جهانی. اطمینان دارم که دولت در حل مشکلات اقتصادی و رخنه‌ای که دشمن به آن امید بسته است، "موفق" خواهد بود. "

حاشیه‌ای بر متن یک دیدار صمیمی؛ ارسالی جدید وزیر ارتباطات +تصویر

انتهای پیام/

حاشیه‌ای بر متن یک دیدار صمیمی؛ پست جدید آذری جهرمی +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر مردم در جریان تلاش‌های دولت قرار بگیرند، فارغ از نتیجه، قدردان خواهند بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..