تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرامش را با رنگ ها تجربه کنید

یکی از مواردی که شاید تا به حال به اهمیت آن فکر نکرده باشید موضوع رنگ آمیزی است. رنگ آمیزی در زندگی ما نقش مهمی دارد و خیلی ساده می‌توان گفت زیبایی از اصلی‌ترین دلایل استفاده از رنگ آمیزی است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

انسان‌ها همیشه برای اینکه بتوانند محل زندگی‌شان را زیبا و جذاب کنند از رنگ‌آمیزی‌های شاد و متنوع استفاده می‌کنند.

برای اینکه بتوانیم از تنش‌های و استرس‌های روزانه‌مان کمی فاصله بگیریم و ساعتهای را با آرامش پشت سر بگذاریم نیاز داریم کمی به نوستالژی دوران کودکی مان برگردیم که هم برایمان سرگرم کننده است و هم این روزها واقعا ضروری است.

 در زمان رنگ آمیزی اولین چیزی که فعالیت خود را در ما آغاز می‌کند، کودک درونمان است. همه‌ی ما خاطره‌های خوشی را از دوران کودکی مان داریم. کودکی زمانی بود که ما هیچ دغدغه جز دیدن کارتون و بازی نداشتیم و زندگی را آنقدر ساده تصور می‌کردیم که هیچ چیزی سبب ناراحتی‌ دراز مدت  نمی شد....

دست به رنگ

مدیتیشن با رنگها

یکی از ابزارهای که امروزه برای مدیتیشن برای آن استفاده می‌شود، رنگ‌آمیزی است. زمانی که به مراقبه سرگرم شده‌ایم مغرمان در حالتی آرام قرار خواهد گرفت که در در زمان حال تمرکز داشته و همه‌ی فکرهای گذشته توقف می‌شوند. در نهایت مغز از همه تنش‌ها و استرس‌ها روزانه آزاد می‌شود و شما به یک حس آرامش می‌رسید.

شما می‌توانید برای رسیدن به احساسات  و تلطیف درگیرهای احساسی خود از هنر درمانی استفاده کنید و خودتان را در موقعیت‌های خلاقانه قرار بدهید. استفاده از هنر درمانی می‌تواند در افراد به مواردی چون مدیریت کردن رفتار، خودآگاهی، کم شدن میزان استرس و اضطراب، بالا بردن اعتماد به نفس و همچنین ایجاد مهارتهای اجتماعی و واقع گرایی کمک فراوانی داشته باشد.

همین حالا دست به رنگ شو ....

تابلوهای رنگ‌آمیزی دست به رنگ، به عنوان طرحهای بدون رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را رنگ آمیزی کنید و تفاوتی که دارند این است که روی کاغذ نیستند و روی بوم نقاشی کشیده شده‌اند به جای اینکه از مداد رنگی استفاده کنید باید قلم مو و رنگ اکریلیک را به کار بگیرید و رنگ آمیزی را آغاز نمایید و در پایان با یک تابلوی نقاشی زیبا و قشنگ روبرو می‌شوید.

تابلوی رنگ آمیزی دست به رنگ یک بوم سفید است که خانه‌های معین شده‌ی دارد و در درون هر خانه هم شماره‌های هک شده است که در زمان رنگ آمیزی به شما کمک زیادی می‌کند. در کنار این بوم شما ظرف‌های رنگی دارید که رنگهای متفاوت و مختلفی در آن وجود داشته است که در روی هر درب ظرف رنگ، عددی وجود داشته است.

دست به رنگ برای هر فردی در هر سنی آماده شده است که بتواند بدون داشتن مهارت و پیش زمینه‌ و البته با چاشنی کمی دقت، نقاشی کند و برای ساعتی به دوران خوش کودکی برگردد و لذت ببرد.

زمان دست به رنگ شدن، شما می‌توانید لذت یک نقاشی حرفه‌ی را تجربه‌ی کنید و البته خودتان را سرگرم کنید و حس یک خلق اثر هنری را ایجاد نمایید و برای ساعتها با فکری اسوده از کشیدن نقاشی لذت ببرید.

با دست به رنگ شدن استرس را از خودمان و اطرافیانی که برای ما اهمیت دارند دور می‌کنیم و بعد از اینکه کارمان تمام شد، اثرهنری زیبایی را که ایجاد کرده‌ایم که  می‌توانیم آن‌ها را قاب نماییم و به اطراف خودمان زیبایی ببخشیم و احساس و عشق‌مان را به عزیزان مان هدیه نماییم.

دست به رنگ

دست به رنگ، به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر،  محصولات خود را از یکشنبه ۲۴ تیرماه لغایت جمعه ۲۹ تیرماه، با تخفیف ویژه عرضه می‌کند. برای آشنایی با محصولات دست به رنگ، اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرامش را با رنگ ها تجربه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..