تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از عدم پرداخت حقوق تابستان معلمان

چندی پیش در فضای مجازی خبر حذف حقوق تابستان معلمان به نقل از توئیتر وزیر آموزش و پرورش منتشر شد که این موضوع از سوی این وزارتخانه تکذیب شد.

وزارت آموزش و پرورش پیرو انتشار خبری جعلی در فضای مجازی و به نقل از توئیتر وزیر آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای به مضمون زیر صادر کرد.

چنین خبری از اساس کذب بوده و در توییتر سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، درج نشده است.

در شرایطی که مشکلات اقتصادی باعث ایجاد تنگنا‌های معیشتی برای معلمان عزیز شده است، جعل خبر و ادعای قطع حقوق تابستان نه تنها کمک به فرهنگیان نیست، بلکه باعث ایجاد تشویش و نگران بیشتر می‌شود.

ضمن تشکر از همراهی و توجه فعالان رسانه، شایسته است فعالان فضای مجازی، قبل از حصول اطمینان از صحت اخبار، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از عدم پرداخت حقوق تابستان معلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..