تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج جنجالی دختر میلیاردر که با پیشخدمت اشتباه گرفته شد! +تصاویر

ازدواج جنجالی دختر میلیارد که با پیشخدمت اشتباه گرفته شد! +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر جوان روس به نام "irina" که فرزند میلیارد معروف"Alexander chigirinskaya" است پس از حضور در یک مهمانی مجلل با درخواستی از سوی پسری پولدار مواجه شد که اصلا برایش خوشایند نبود.

این پسر که ثروت او نیز سر به میلیاردها می زد به محض دیدن دختر نامبرده با تصور اینکه یک پیشخدمت مقابلش ایستاده، مقابل تمامی میهمان ها از او درخواست یک لیوان آب کرد، اتفاقی که پایانی بسیار دور از انتظار داشت.

پس از بیان این درخواست و واکنش دختر میلیاردر که پدرش از ساختمان ساز های مشهور است، جوان ثروتمند از تقاضا و اشتباه بزرگ خود بسیار شرمنده شد اما ماجرا به همینجا ختم نشد.

این پسر که دلش پیش دختر روس جا مانده بود مجدد به سراغش آمد و از او درخواست ازدواج نمود، پس از مطرح شدن این تقاضا و قبول آن از سوی دختر، جشنی مجلل با هزینه 1.2 میلیون پوند به راه افتاد، از هزینه های این مراسم می توان به لباس عروس 165000 پوندی که طراح آن، شهروند لبنانی مشهور بود یا غذاهای رنگارنگ و متنوع که 350000 پوند برای آن پول خرج شد، اشاره کرد. کیک بسیار  مجلل و کیف دستی 6000 پوندی عروس از دیگر موارد خبرساز این جشن بود .در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می کنید.

ازدواج جنجالی دختر میلیارد که با پیشخدمت اشتباه گرفته شد! +تصاویر

ازدواج جنجالی دختر میلیارد که با پیشخدمت اشتباه گرفته شد! +تصاویر

ازدواج جنجالی دختر میلیارد که با پیشخدمت اشتباه گرفته شد! +تصاویر

ازدواج جنجالی دختر میلیارد که با پیشخدمت اشتباه گرفته شد! +تصاویر

بیشتر بخوانید:حرکت مرگباری که جان میهمان را در جشن عروسی گرفت! +فیلم

انتهای پیام/

ماجرای ازدواجی جنجالی که با یک سو ء تفاهم رقم خورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج جنجالی دختر میلیاردر که با پیشخدمت اشتباه گرفته شد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..