تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال وزیر ارتباطات از سخنان سخنگوی دستگاه قضا: روند شفاف‌سازی مسیر مناسبی در پیش گرفته است

وزیر ارتباطات با اشاره با اظهارات محسنی اژه‌ای، در حساب کاربری خود از روند شفاف‌سازی نوشت.

استقبال وزیر ارتباطات از سخنان سخنگوی دستگاه قضا: روند شفاف‌سازی مسیر مناسبی در پیش گرفته استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حساب کاربری خود با اشاره به سخنان امروز سخنگوی محترم دستگاه قضا مبنی بر آغاز برخورد با متخلفین ارزی، در توییتر نوشت:

️ خوشبختانه روند ‎#شفاف_سازی مسیر مناسبی در پیش گرفته است. ️ البته هنوز بخش بزرگتری از لیست‌های ارز تخصیصی ۴۲۰۰ تومانی منتشر نشده است. ️انتشار آنها و بهره‌گیری از نظارت افکار عمومی و کشف پلشتی‌ها ضرورتی مهم است.

کشف پلشتی ها در سایه سفاف سازی

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و بیست و هشتمین نشست خبری خود که امروز (یکشنبه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شددرباره موضوعات مهم روز از جمله موضوعات بحث بازار ارز و سکه، ورود غیرقانونی برخی کالاها و خودروها به کشور و موضوع مائده هژیری توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: افراد مرتبط با بانک مرکزی ۷ میلیون دلار ارز گرفتند/ خریداران عمده سکه و ارز مدعی همکاری با بانک مرکزی هستند/ ماجرای ابربدهکار بانکی که پول‌ها را خرج یک تیم فوتبال می‌کند 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال وزیر ارتباطات از سخنان سخنگوی دستگاه قضا: روند شفاف‌سازی مسیر مناسبی در پیش گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..