تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بریز و بپاش ترامپ برای چند ساعت اقامت در هلسینکی

بریز و بپاش ترامپ برای چند ساعت اقامت در هلسینکیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالیکه قرار است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فردا در شهر هلسینکی فنلاند ملاقاتی با ولادمیر پوتین همتای روس خود داشته باشد، بریز و بپاش های زیاد او برای اقامت چند ساعته اش در این شهر توجه خبرنگاران را جلب کرده است.

ترامپ در "هیلتون هلسینکی کالاستاجاتورپا" گران ترین هتل فنلاند با قدمت تاریخی اقامت می کند.

این هتل واقع در منطقه ثروتمند نشینان و همچنین محل زندگی سفیران خارجی است. خبرنگارانی که بیرون هتل منتظر میهمانان آمریکایی هستند از اضطراب خدمه و مالک هتل خبر می دهند. همچنین آنها از انتقال جعبه های زیادی به داخل هتل خبر دادند و برایشان جای سوال است که این مقدار جعبه چه ارتباطی به ترامپ دارد. همچنین ماموران امنیتی در مورد حصار کردن هتل اقامت ترامپ با فنس های فلزی خبر دادند. گفتنی است پیش بینی شده جلسه بین سران دو کشور سه ساعت به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/

هزینه های گزاف ترامپ برای چند ساعت اقامت در فنلاند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بریز و بپاش ترامپ برای چند ساعت اقامت در هلسینکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..