تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه آی‌دی کارت آزمون در روسیه به‌فروش رفت؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛روز گذشته (شنبه) آگهی فروش آی‌دی کارت سردار آزمون که در جام جهانی ۲۰۱۸ آن را بر گردنش داشت با مبلغ ۲۰ هزار روبل در سایت خرده‌فروشی یولای روسیه به‌نمایش گذاشته شد، اقدامی که تعجب واکنش رسانه‌های ورزشی روسیه را به‌دنبال داشت.

چگونه آی‌دی کارت آزمون در روسیه به‌فروش رفت؟

بیشتر بخوانید:سردار آزمون در تیم منتخب گروه B جام جهانی ۲۰۱۸

روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه در این رابطه به‌نقل از مدیر برنامه‌های سردار آزمون نوشت: مسئله این است که او آی‌دی کارت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در فرودگاه گم کرد. هر کسی آن را خریداری کند دیوانه است، زیرا تیم ملی فوتبال ایران خیلی وقت است که جام جهانی ۲۰۱۸ را ترک کرد. هر کسی این را هم به‌خوبی می‌داند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

آی‌دی کارت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه به فروش می‌رسد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه آی‌دی کارت آزمون در روسیه به‌فروش رفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..