تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای مرده‌ای که ۱۸۶ سال متوالی در مراسم گوناگون حضور دارد! +تصاویر

ماجرای مرد مرده‌ای که ۱۸۶ سال متوالی در مراسم حضور دارد! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی به نام جرمی بنتام که در زمینه فلسفه و حقوق به صورت حرفه ای فعالیت داشت، با وجود اینکه 186 سال از مرگش می گذرد اما همچنان در اجلاس ها و مراسم رسمی حضور دارد. این مرد زمانی که زنده بود اعتقاد داشت حضورش در این محافل برای حضار بسیار موثر است زیرا وی در حرفه وکالت موفق به ثبت نامش تحت عنوان یکی از 10 وکیل سرشناس تاریخ شده بود.

بنا بر اعلام العربیه وی تلاش های فراوانی بر پایان دادن به برده داری، دفاع از برابری حقوق مرد و زن و دفاع از حیوانات داشته است و  هنگامی که 21 ساله بود در وصیت نامه خود نوشت جسدش پس از مرگ به دست پزشکی که جورج فوردایس نام داشت کالبد شکافی شود و پزشک دیگری با نام "توماس ساوث وود سمیت" آن را مومیایی کند تا با حضور در مراسم، به عنوانی نمادی الهام بخش در راستای اهداف وی  حضور داشته باشد.

سرانجام زمانی که وی 84 ساله بود عمرش پایان یافت و سه روز پس از آن توماس ساوث وود سمیت به وصیت این مرد عمل کرد به این صورت که پس از جدا کردن سرش از بدن، مایع داخل آن را به روش مردم بومی مائوری نیوزلند خالی نمود و درونش را با اسید فسفر پر کرد اما این شیوه مناسبی نبود زیرا موجب بد فرم شدن سر مرد مذکور شد که همین موضوع سرنخی برای پیشرفت در زمینه مومیایی کردن اجساد به این پزشک داد. پس از انجامی تمامی این عملیات سرانجام سر جرمی بنتام را درون یک شیشه قرر داد، سپس تمامی اعضای بدن او را نیز تخلیه و آنها را هم با ماده ضد عفونی کننده و کاه پر کرد.

ماجرای عجیب مرده‌ای که ۱۸۶ سال متوالی در مراسم گوناگون حضور دارد! +تصاویر

بیشتر بخوانید:دختری که حتی پس از مرگ هم دست خود را تکان می‌دهد! +فیلم

طبق وصیت جرمی بنتام، جسد مومیایی شده اش روی صندلی متحرکی قرار گرفت تا در اجلاس ها حضور داشته باشد و در سال 1850 جهت زنده ماندن یادش و تقدیر از تلاش های علمی و اجتماعی وی این جسد مومیایی به دانشگاه لندن انتقال یافت.

بد نیست بدانید که در برخی از مراسم دوران گذشته دانشجویان سر این مومیایی را در جشن های هالووین نیز مورد استفاده قرار می دادند و حتی با آن فوتبال بازی می کردند.در سال 1975 سر جرمی به سرقت رفت و سارقان برای پس دادن آن مبلغ هنگفتی در نظر گرفتند اما پس از گذشت یک ماه ماموران پلیس سر او را در شهر آبردین اسکاتلند پیدا و به جای مخصوص خود بازگرداندند.گفتنی است در سال 2013 هم این مومیایی در جلسه هیات امنای یک دانشگاه به عنوان مهمان افتخاری بدون داشتن حق رای حضور پیدا کرد و در پایان شاید برایتان جالب باشد که سال 2017 ،DNA وی برای انجام آزمایشاتی جهت ریشه کردن اوتیسم در اختیار برخی پزشکان قرار گرفت.

ماجرای عجیب مرده‌ای که ۱۸۶ سال متوالی در مراسم گوناگون حضور دارد! +تصاویر

ماجرای عجیب مرده‌ای که ۱۸۶ سال متوالی در مراسم گوناگون حضور دارد! +تصاویر

ماجرای عجیب مرده‌ای که ۱۸۶ سال متوالی در مراسم گوناگون حضور دارد! +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای مرده‌ای که ۱۸۶ سال متوالی در مراسم گوناگون حضور دارد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..