تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن سالگرد تولد داوود رشیدی در تئاتر مستقل تهران

جشن سالگرد تولد داوود رشیدی در تئاتر مستقل تهرانبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی تئاتر مستقل تهران؛ جشن تولد هشتاد و پنجمین سالگرد تولد داوود رشیدی در قالب دو برنامه با حضور خانواده این هنرمند و جمعی از هنرمندان روز دوشنبه ۲۵ تیر ماه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

ابتدا نمایشگاه عکس و پوستر «یادی از استاد» با حضور احترام برومند افتتاح خواهد شد. سپس در راستای حمایت از جوانان علاقه‌مند به تئاتر، مدعوین به تماشای نمایش «شپش» به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی خواهند نشست.

نمایشگاه عکس و پوستر «یادی از استاد» متشکل از عکس‌هایی از ادوار مختلف زندگی زنده یاد داوود رشیدی و پوستر‌هایی از آثار هنری وی است.

انتهای پیام/

تولدی برای استاد فقید بازیگری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن سالگرد تولد داوود رشیدی در تئاتر مستقل تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..