تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور گسترده صرافی‌های ارز دیجیتال در لیگ جزیره به عنوان اسپانسر تیم‌ها

شرکت‌های ارز دیجیتال برای فرار از قوانین تبلیغاتی جدید سایت‌های معتبر مثل گوگل و فیسبوک که تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده‌اند، در حال ثبت نام خود روی پیراهن‌های لیگ جزیره هستند.

شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال، بعد از ایجاد محدودیت تبلیغاتی از طرف سایت‌هایی مثل گوگل و فیسبوک، برای تبلیغات سراغ بستن قرارداد با باشگاه‌های ورزشی رفتند. CoinDeal که یک صرافی ارز دیجیتال لهستانی است، هفته‌ی گذشته با باشگاه تازه لیگ برتری شده‌ی ولورهمپتون واندررز، قرارداد اسپانسرینگ پیراهن امضا کرد. باشگاه آرسنال نیز در ژانویه‌ی همین سال قرارداد مشابهی را بسته بود. سانی ساین، بنیان گذار و مدیر ارشد اجرایی ون هاوک اسپورتس، در این باره می‌گوید:

این برنامه قطعا در حال اجرایی شدن است، حتی همین الان هم چند باشگاه قرارداد تبلیغاتی ارز دیجیتالی دارند و به عقیده‌ی من تعداد آن‌ها در آینده بیش‌تر خواهد شد.

قرارداد بیتکوینی تیم ولورهمپتون

ساین در زمینه‌ی معاملات خارجی، ۱۰ سال در کمپانی LMAX مشغول به کار بود و در اوایل امسال، از این شرکت جدا شد تا ون هاوک، شرکتی فعال در بازاریابی ورزشی در زمینه‌ی معاملات خارجی و ارز دیجیتال، راه اندازی کند. به گفته‌ی او وضعیتی که ارز دیجیتال هم اکنون در محدودیت تبلیغات دارد، مشابه وضعی است که معاملات خارجی ۱۰ سال گذشته، هنگام بحران مالی، در برابر قوانین سختگیرانه‌ی مصوب داشتند.

سانی ساین

سانی ساین بنیان گذار شرکت ون هاوک اسپورتس

با این‌که هنوز در بیش‌تر نقاط جهان تبلیغات ارز دیجیتال قوانین خاصی ندارد، اما خیلی از سایت‌های بزرگ و معتبر بعد از چند کلاه‌برداری پر سر وصدا، این تبلیغات را ممنوع یا آن‌ها را بسیار محدود کردند. گوگل و فیسبوک قوانین خود را سخت‌گیرانه‌تر کردند و سایت ردیت نیز از سال ۲۰۱۶ به طور کامل مانع این تبلیغات شده است. به همین دلیل شرکت‌های ارز دیجیتال توجه خود را به ورزش، که محبوبیت و بینندگان بالایی دارند، اختصاص داده‌اند.

این کمپانی‌ها در چند سال گذشته، از پروژه‌هایی که اغلب چیزی بیش‌تر از یک مقاله‌ی پاورپوینتی نبوده، سودهای میلیارد دلاری به دست آورده‌اند. موفقیت این پروژه‌ها به استقبال از توکن‌ها یا سکه‌هایی که این شرکت‌ها درآینده قرار است، بسازند بستگی دارد، به همین دلیل است که داشتن دنبال کننده‌ها و مشتریان زیاد برای این شرکت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مقاله‌های مرتبط:

فوتبال به دلیل داشتن هواداران جهانی، میان این شرکت‌ها محبوب است؛ لیگ برتر انگلیس در ۲۱۲ محدوده‌ی جهان پوشش داده می‌شود و بر اساس گزارش‌ها بینندگان آن به ۴.۷ میلیارد نفر می‌رسد. باشگاه‌ها هم مشتاق سهیم شدن در ثروت ارز دیجیتالی هستند، چراکه مدیران باشگاه‌ها، این بخش را راه جدیدی برای کسب درآمد قانونی می‌بینند. همان‌طور که باشگاهی مانند منچستریونایتد، شرکای متعددی در زمینه‌های مختلف، از کارت‌های اعتباری گرفته تا تراکتورها دارد، اکنون می‌تواند توکن یا ارز دیجیتال مخصوص خود را نیز داشته باشد.

به گفته‌ی ساین، آن‌ها هم اکنون در حال مذاکره با ۷۰ درصد باشگاه‌های لیگ برتری، تیم‌های فرمول یک و فرمول ای هستند، موسساتی که به طور فعال به دنبال قراردادهای تبلیغاتی هستند. همچنین مستقیما با مدیر برنامه‌های بازیکنان در ارتباط‌اند تا آن‌ها را به عنوان سفیر این برند معرفی کنند.

بازیکنان و باشگاه‌های بزرگ با وجود تمایل به همکاری با شرکت‌های ارز دیجیتال، از ریسک آن نیز مطلع‌اند

بازیکن تیم ملی آرژانتین، لیونل مسی، قراردادی برای تبلیغ تلفن بلاکچینی امضا کرده است؛ هافبک کلمبیایی، خامس رودریگز، هم ارز دیجیتالی خود را منتشر کرده و مهاجم بلژیکی، ادن هازارد، مشغول تبلیغ برای شرکت ارز دیجیتالی دیگری است. اما با این حال، مدیرهای ورزشی پس از کلاه برداری‌های سال اخیر از ریسک بالای این بخش مطلع هستند. برای مثال، فلوید میودر، بوکسور آمریکایی برای یک استارت به منظور انجام ایکو تبلیغات کرده بود که در نتیجه ۳۳ میلیون دلار بوجه از سرمایه گذاران جمع کرد؛ اما اوایل ۲۰۱۸، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، دو نفر از افراد اصلی این شرکت را به کلاهبرداری متهم کرد. ساین در این باره می‌گوید:

واضح است که به دلیل طوفان کلاه‌برداری در اواخر سال ۲۰۱۷ ما باید سخت‌گیرتر و دقیق‌تر از قبل باشیم، خیلی از سهام‌داران ما نیز از ما می‌خواهند که معاملاتی که را که انجام داده‌اند را مستقیماً از خود شرکت‌های طرف قرارداد پیگیری کنیم. با این حال صحبت‌هایی در پشت پرده در حال انجام است که نتایج آن را در آینده‌ای نزدیک خواهیم دید. اما این بازار نیز، مثل هر بازار جدیدی به زمان نیاز دارد.   




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور گسترده صرافی‌های ارز دیجیتال در لیگ جزیره به عنوان اسپانسر تیم‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..