تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید گوشی‌های S10 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش +فیلم

تولید گوشی‌های S10 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کار گذاشتن حسگرهای اثر انگشت زیر صفحه نمایش و وجود نداشتن فیزیکی آن‌ها در گوشی‌های هوشمند امروزی به طور چشمگیری محبوب شده و همین مسئله باعث شده است تا شرکت لیگو  (Leagoo) گوشی‌های جدید خود "S10" را با این قابلیت تولید کند. این خبر با انتشار ویدئویی از همین کمپانی برای تبلیغات Leagoo S10  تأیید شد.

به نظر می‌رسد این تکنولوژی به صورت انحصاری برای شرکت‌های ویوو با مدل‌های X21 UD و NEX نخواهد ماند و برندهای بیشتری برای جذب مشتری به استفاده از این تکنولوژی رو می‌آورند. شیائومی هم در آخرین گوشی‌های خود با مدل‌های Mi 8 Explorer و Meizu 16 به سراغ همین فناوری رفته است و حسگر اثر انگشت گوشی را زیر صفحه نمایش قرار داده است. البته این می‌تواند خبر خوبی باشد چرا که هرچقدر برندهای بیشتری به سراغ آن بروند، فضای رقابت در آن بیشتر می‌شود و در نهایت کیفیت آن بالا خواهد رفت.

برند لیگو که آنچنان هم مطرح نیست، با پرچمدار بعدی خود، S10 به دنبال تأثیرگذاری روی مشتریان خود است و آنگونه که از سوابق لیگو مشخص است، این شرکت تا به حال گوشی‌ای با قیمت بیش از 300 یورو تولید نکرده است. پس اگر چنین شرکتی که سابقه درخشان چندانی ندارد، از این فناوری به روز استفاده کند، باید منتظر این باشیم تا گوشی‌هایی با قیمت مناسب در بین گوشی‌های موجود در بازار ببینیم.

علاوه بر این ویژگی به روز S10، این گوشی قرار است با نمایشگر 6.21 اینچی با کیفیت +FHD و نسبت تصویر 19:9 تولید شود. این گوشی با دو تنوع رم 6 و 8 گیگابایتی تولید خواهد شد که هرکدام از آن‌ها به ترتیب با حافظه‌های 64 و 256 گیگابایتی همراه خواهند بود. این گوشی همچنین دارای دوربین دوگانه است که آن هم به صورت متنوع تولید خواهد شد. روی یک مدل از گوشی S10 یک جفت 20 و 16 مگاپیکسلی و روی مدل دیگر سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. تنها مسئله‌ای که در این بین اهمیت دارد این است که مدل گرانتر این گوشی با حسگر داخل صفحه نمایش تولید خواهد شد.

در رابطه با پردازنده S10 باید گفت که لیگو اعلام کرده است برای تولید پرچمدار خود هم از Snapdragon 710 و هم از Helio P60/P70 استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این پرچمدار در ماه سپتامبر آماده رونمایی شود و شرکت سازنده آن اعلام کرد که احتمال دارد تا زمان عرضه این گوشی در بازار چند قابلیت ان تغییر کند.

تولید گوشی‌های S10 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش +فیلم

تولید گوشی‌های S10 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش +فیلم

انتهای پیام/

پرچمدار لیگو معرفی شد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید گوشی‌های S10 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..