تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسمانی‌شدن دو نوجوان فلسطینی میان خون و آتش +فیلم

آسمانی‌شدن دو نوجوان فلسطینی میان خون و آتش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در پی حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه دو نوجوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش مرکز رسانه های فلسطین پس از مورد هدف قرار گرفتن ساختمانی مسکونی در غرب غزه، دو نوجوان فلسطینی به نام های امیر النمره و  لؤی کحیل که هر به ترتیب 15 و 16 ساله بودند، شهید و 11 تن دیگر شدیدا مجروح شدند.گفتنی است اهالی غزه از اواخر ماه مارس در حال  تظاهرات و اقدامات معترضانه از جمله به پرواز در آوردن بادبادک های آتشین به سمت مزارع اشغالی به خاطر انتقال سفارت آمریکا به قدس و معرفی این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونسیتی  هستند.

در ادامه لحظه آسمانی شدن این دو نوجوان را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:همه چیز درباره عملیات«الوعد الصادق»/«حاج قاسم» لبنانی‌ها را بشناسید +فیلم

انتهای پیام/

لحظه شهادت دو نوجوان فلسطینی در غزه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسمانی‌شدن دو نوجوان فلسطینی میان خون و آتش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..